سئوالات متداول

چطور سفارش خودم را پیگیری کنم؟

در مرحله اول از طریق لینک پیگیری سفارش به صفحه پیگیری سفارش مراجعه کرده و با نوشتن شماره موبایل سفارشتان را پیگیری کنید در صورت ارسال شماره مرسوله نوشته شده است.
برای پیگیری بیشتر در وقت اداری می توانید به شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید.
تلفن مشاوره خرید : 09917777320
تلفن مستقیم واحد فروش : 08733383707
تلفن مستقیم واحد فروش اینترنتی : 08733383705
پس از تماس با شماره های بالا در صورت عدم پاسخگویی دقیق ، برای ثبت هرگونه شکایت نسبت به عملکرد کارکنان بخش اینترنتی از طریق لینک سایت اصلی شفا  قسمت  " تماس با ما " به آدرس زیر اقدام فرمایید.
www.shafa320.com/#contact

چگونه خرید کنم؟

شما می‌توانید از طریق سایت shafa320kala.ir خرید خود را انجام دهید.
ابتدا باید محصولات را به سبد خرید اضافه کنید، سپس در بالای صفحه وارد سبد خرید شوید.
تسویه حساب خرید را کلیک کنید و سپس اطلاعات شخصی و آدرس خود را وارد کنید و بعد از آن نحوه ارسال را مشخص کنید. درنهایت ثبت سفارش را کلیک کنید.
سپس وارد درگاه بانکی شوید و هزینه را پرداخت کنید.

چگونه از جزئیات هر محصول مطلع بشوم؟

با کلیک روی هر محصول صفحه مخصوص محصول باز شده و شما می توانید مشخصات را بررسی فرمایید.

سفارشات من به چه صورت ارسال می‌شود؟

سفارشات شما در اولین روز کاری از طریق پست پیشتاز یا پیک ( مخصوص سنندج ) ارسال می شود .

ارسال رایگان محصولات به چه روش انجام می‌شود؟

چنانچه خرید شما از سقف خریدی که در صفحه اول سایت مشخص شده بیشتر باشد گزینه حمل و نقل رایگان فعال می شود این گزینه را انتخاب کنید. سفارشات شما در اولین روز کاری از طریق پست پیشتاز یا پیک ( مخصوص سنندج ) ارسال می شود .

روال مرجوعی محصول به چه صورت انجام می‌شود؟

باتوجه به این‌ که محصولات شرکت شفای کردستان درمانی و غذایی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها تنها در موارد ذیل امکان پذیر می باشد:

  • در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به شماره 09917777320 یا 08733383705  اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

  • محصولات در لحظه تحویل قابل بررسی می باشند و مشتری می تواند محصولات سفارش داده شده را کاملا ارزیابی نماید . هر گونه نقص و یا عیب بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.

چگونه می‌توان به این سایت اعتماد کرد؟

1- شرکت شفای کردستان با بیش از 30 سال سابقه در انتهای شهرک صنعتی شماره یک سنندج می باشد.
2- در وقتهای اداری می توانید با شماره 08733383707  یا 08733383705  فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید.
3- استفاده از گواهینامه SSL برای حفظ اطلاعات مشتریان در آدرس سایت.
4- پرداخت از طریق درگاه امن زرین پال.

نحوه کم و زیاد کردن تعداد یک محصول در سبد خرید چگونه است؟

با کلیک کردن بر روی علامت مثبت و منفی کنار تعداد هر محصول می‌توانید تعداد محصول موردنظر را کم و زیاد کنید.

چرا سفارش من در صفحه پیگیری سفارش نشان داده نمی شود؟

در قسمت پیگیری سفارش، شماره موبایلی باید وارد شود که هنگام ثبت سفارش درج شده است. پیگیری فقط با شماره موبایل انجام خواهد شد، بنابراین هنگام ثبت سفارش در کادر شماره، شماره "موبایل"  وارد شود.در صورت حل نشدن مشکل با شماره 09917777320 یا 08733383705 تماس حاصل فرمایید.

چطور محصول مورد نظرم را پیدا کنم؟

در بالای صفحه اصلی سایت کادر جستجو محصول وجود دارد. با نوشتن قسمتی از نام محصول می توانید محصول را پیدا کنید ، اگر نام محصول را نمی دانید در کادر سمت راست قسمت دسته محصولات می توانید همه محصولات یک دسته را ا هم مشاهده کنید.

آیا جینسینگ دارید؟

در داروخانه شفای کردستان ریشه جینسینگ موجود هست، برای تهیه آن با شماره 08733126251 تماس حاصل فرمایید.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. کارشناسان فروش در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای بسته بندی و ارسال سفارش کالای شما اقدام می نمایند و شماره مرسوله پستی را برای شما پیامک می کنند.

ارسال رایگان فقط برای سنندج هست؟ یا برای سایر استانها و شهرهای دیگر هم رایگان هست؟

خرید بالای 300 تومان برای همه استان های کشور رایگان هست.

چطور میتوانم از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

در صورتی که کد تخفیف برای خرید محصولات در نظر گرفته شود، این کد تخفیف دارای تاریخ انقضا بوده و یک بار قابل استفاده می باشد.

چه زمانی میتوانم محصول خود را تحویل بگیرم؟

زﻣﺎن ارﺳﺎل ﭘﺴﺖ ﭘﯿﺸﺘﺎز ﺣﺪاﮐﺜﺮ 3 روز اﺳﺖ.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

خیر پرداخت به صورت آنلاین و قبل از ارسال انجام می گیرد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟

بله. هنگام ثبت سفارش آدرس و مشخصات شخص موردنظر را وارد کنید یا آدرس مورنظر را به پشتیبان اعلام نمایید.

آیا برای اطمینان از ثبت سفارش، لازم است که با پشتیبانی تماس بگیرم؟

نیازی به تماس با پشتیبان نیست، اما در صورتی که سوال یا راهنمایی خواستید، میتوانید تماس بگیرید.

سلام علیکم.ازنمایندگیهاخریدکنیم یاخودشرکت کدام بهتره؟

علیکم سلام ، هیچ تفاوتی ندارد برای اطلاع از معتبر بودن نماینده ها می توانید با فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید 08733383705

پاسخ خود را پیدا نکردید؟

درصورتی که پاسخ سئوال خود را پیدا نکردید میتوانید آن را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم. همچنین با ارسال سئوال خود به ما کمک میکنید تا این صفحه را کامل‌تر کنیم.